Hei olen Juho, 18 vuotias (Mies) Helsingistä kotoisin.

 

 

Minulla piti alkaa työt 04.04.2016 , mutta sainkin aloittaa vasta 11.04.2016

Olen lentokoneasentaja ( Lentokoneasentaja (A) , Logistiikka & Lentoasemahuoltaja ) kuuluvat minun opetussuunnitelmaani.

Minä henkilökohtaisesti olen tähtäämässä työelämään lentokentälle lentokonemekaanikoksi (B1.1) , mutta suunnitelmiini ei riitä sormet eikä varpaat.

Niinkuin tuossa aikaisemmin kerroin niin tulen tänne päivittämään nyt ainakin ensimmäiset kaksi (2) kuukautta tänne blogia päivittäin vähän lentokenttäelämästä catering työssä , voi olla suuri mahdollisuus myös, että kirjoitan tänne jokapäivä kesälläkin jos vaan pää kestää kolmivuorotyötä (heh heh)

 

Jos saisin jonkun hyvän mahdollisuuden niin mahdollisuuksien mukaan laitan blogiini myös kuvia töistä ( jos työnantaja ei näe) (älkää ottako tosissane)

Kiitos & näkemiin Maanantaina kirjoitan vähän ensimmäisestä työpäivästäni :)